Контакты

ք. Երևան, 0010, Վազգեն Սարգսյան փող., 26/4 շենք , 4-րդ հարկ, գրասենյակ 416, Բիզնես կենտրոն «Էրեբունի Պլազա»

ք. Երևան, Վազգեն Սարգսյան փող., 26/4 շենք, «Էրեբունի Պլազա», 416 գրասենյակ
🎄✨ Տոնական առաջարկ ✨🎁 -10%

Ինչու չի կարելի դիզելային պոմպով բենզին տեղափոխել․ հետևանքներ և ռիսկեր

Դիզելային պոմպով բենզին տեղափոխելը տարածված սխալ է։ Թեև երկու վառելիքներն էլ ածխաջրածիններ են, դրանք ունեն էական տարբերություններ, որոնց պատճառով դիզելային պոմպի օգտագործումը բենզինի համար ոչ միայն անարդյունավետ է, այլև վտանգավոր։

1. Վառելիքների հատկությունների տարբերություններ

  • Մածուցիկություն․ Դիզելային վառելիքը ավելի խիտ է, քան բենզինը։ Դիզելային պոմպերը նախատեսված չեն բենզինի նման թեթև հեղուկների համար։
  • Բռնկման ջերմաստիճան․ Բենզինի մոտ՝ շուրջ -40°C, դիզելի մոտ՝ շուրջ +55°C։ Բենզինը բազմակի անգամ ավելի վտանգավոր է տաքացման և կայծերի դեպքում։

2. Բռնկման և պայթյունի վտանգ

Բենզինը արտադրում է մեծ քանակությամբ դյուրավառ գոլորշիներ։ Դիզելային պոմպերը, որպես կանոն, չունեն պայթյունապաշտպանություն։ Հնարավոր ռիսկերն են՝

  • Կայծ խոզանակավոր էլեկտրաշարժիչից
  • Ստատիկ էլեկտրականություն
  • Բաղադրիչների գերտաքացում

Արդյունք՝ հրդեհ կամ պայթյուն։

3. Անբավարար քսում

Բենզինը գրեթե չի ապահովում քսում։ Սա հանգեցնում է՝

  • Ատամնանիվների և առանցքակալների մաշվածության
  • Պրոկլադկաների վնասման
  • Պոմպի մեխանիկական մասի խափանման

4. Քիմիական անհամատեղելիություն

Պոմպում կիրառվող որոշ նյութեր կայուն չեն բենզինի նկատմամբ, քայքայվում են և առաջացնում արտահոսքեր ու խափանումներ։

5. Պրոկլադկաներ և խտացումներ․ նյութի կարևորությունը

Դիզելային պոմպերի մեծ մասը համալրված է բուտիլկաուչուկային կամ NBR պրոկլադկաներով, որոնք բենզինի ազդեցությամբ ուռչում են, կորցնում էլաստիկությունը և քայքայվում։

Բենզինի համար հարմար են միայն վիտոնային (Viton®) պրոկլադկաները, որոնք դիմացկուն են ագրեսիվ միջավայրի և բարձր ջերմաստիճանների նկատմամբ։ Եթե պոմպը չունի վիտոնային խտացումներ, բենզինի հետ շփման դեպքում անխուսափելի են՝

  • Խտացումների քիմիական քայքայում
  • Արտահոսքեր և հերմետիկության կորուստ
  • Էլեկտրաշարժիչի կամ մեխանիկայի վնասում

6. Անվտանգության կանոնների խախտում

Դիզելային պոմպերը սերտիֆիկացված չեն բենզինի համար (ATEX, Ex և այլն)։ Սա նշանակում է՝

  • Ուղիղ նորմերի խախտում
  • Ապահովագրության մերժում վթարի դեպքում

Ինչ կարող է պատահել․

  • ???? Հրդեհ կամ պայթյուն
  • ⚙️ Պոմպի խափանում
  • ???? Ֆինանսական կորուստներ
  • ❌ Օրենսդրական պատասխանատվություն

Եզրակացություն․

Դիզելային պոմպով բենզին տեղափոխելը կտրականապես արգելված է։

Բենզինի տեղափոխման համար օգտագործեք միայն հատուկ բենզինային կամ պայթյունապաշտպան պոմպեր՝ վիտոնային խտացումներով և համապատասխան սերտիֆիկացմամբ։

Inchu chi kareli dizelayin pompov benzin teghapoxel․ hethevanqner ev risker

Dizelayin pompov benzin teghapoxelery taracvac sxal e։ Tevoy erku varreliqnern el achxajracinner en, dranc mijyev kan eakan tarberutyunner, voronc patjarov dizelayin pompi ogtagortsumy benzini hamar voch miayn anardyunavet e, ayl naev vatangavor։

1. Varreliqneri hatkutyan tarberutyunner

  • Matsutikutyun․ Dizelayin varreliqy aveli xit e, qan benziny։ Dizelayin pompery chenk naxatesvac benzini nman tegh heghukneri hamar։
  • Brnkan jermastichan․ Benzini mot` shurj -40°C, dizeli mot` shurj +55°C։ Benziny bazmaki angam aveli vatangavor e kaytseri ev taqacman depqum։

2. Brnkumy ev paytyuni vatang

Benziny arajacnum e shat dyuravarr golorshiner։ Dizelayin pompery sovorabar chunen paytyunapahpanutyun։ Hnaravor riskern en`

  • Kayt xozanakavor elektrasharjichic
  • Statik elektrakanutyun
  • Baxadrichneri gertaqum

Ardyunq` hrdeh kam paytyun։

3. Anbavarar qsum

Benziny hamarya chi qsum mexanikan։ Sa berum e`

  • Atamnanyvneri ev arancqakalneri mashvatsutyun
  • Prokladkaneri qandman
  • Pompi mexanikayi sharjic durs galun

4. Qimiakan anhamatexelutyun

Pomperum kirarvum voresh nyuter chenk kayun benzini handep, qandvum en ev arajacnum artahosqner ev xapanumner։

5. Prokladkaner ev xtacumner․ nyuti karevorutyuny

Dizelayin pompery shat hachax unen butilkauchukayin kam NBR prokladkaner, voronq benzini azdecutyamb urcum en, korncum elastianutyuny ev qandvum։

Benzini hamar hamapatasxan en miayn vitonayin (Viton®) prokladkanery, voronq dimacunk en agresiv mijavayri ev bardzr jermastichanneri handep։ Ete pompum chkan vitonayin xtacumner, benzini het shpman jamanak anhushapax en`

  • Xtacumneri qimiakan qandman
  • Artahosqner ev hermetikutyan korust
  • Elektrasharjichi kam mexanikayi vnasum

6. Anvtangutyan kanonneri xakhtum

Dizelayin pompery chenk sertifikacvac benzini hamar (ATEX, Ex ev ayln)։ Sa nshanakum e`

  • Ughix normeri xakhtum
  • Aparhavorutyun depqum apahovagrutyan merjum

Inch kareli e patahel․

  • ???? Hrdeh kam paytyun
  • ⚙️ Pompi xapanum
  • ???? Finansakan korustner
  • ❌ Orensdrakan patasxanatutyun

Ezrakacutyun․

Dizelayin pompov benzin teghapoxelery ktrakanapes argelvac e։

Benzini teghapoxman hamar ogtagortseq miayn spetsial benzinary kam paytyunapahpan pomper` vitonayin xtacumnerov ev hamapatasxan sertifikaciayov։

Why gasoline must not be pumped with a diesel pump: consequences and risks

Pumping gasoline with a diesel pump is a common mistake. Although both fuels are hydrocarbons, they have significant differences that make using a diesel pump for gasoline not only impractical but also dangerous.

1. Differences in fuel properties

  • Viscosity: Diesel fuel is thicker than gasoline. Diesel pumps are not designed for such light liquids.
  • Flash point: Gasoline is around -40°C, while diesel is about +55°C. Gasoline is far more dangerous when exposed to heat and sparks.

2. Fire and explosion hazard

Gasoline releases a large amount of flammable vapors. Diesel pumps usually lack explosion protection. Possible risks include:

  • Sparks from a brushed motor
  • Static electricity
  • Overheating of components

Result: fire or explosion.

3. Insufficient lubrication

Gasoline provides almost no lubrication. This leads to:

  • Wear of gears and bearings
  • Damage to seals
  • Failure of pump mechanics

4. Chemical incompatibility

Some pump materials are not resistant to gasoline and degrade, causing leaks and equipment failure.

5. Seals and gaskets: material matters

Most diesel pumps use butyl rubber or NBR seals, which swell, lose elasticity, and degrade when exposed to gasoline.

For gasoline, only Viton® seals are suitable, as they resist aggressive chemicals and high temperatures. Without Viton seals, contact with gasoline inevitably leads to:

  • Chemical degradation of seals
  • Leaks and loss of tightness
  • Damage to the electric motor or mechanics

6. Safety regulation violations

Diesel pumps are not certified for gasoline use (no ATEX, Ex, etc.). This results in:

  • Direct regulatory violations
  • Insurance refusal in case of an accident

Possible consequences:

  • ???? Fire or explosion
  • ⚙️ Pump failure
  • ???? Financial losses
  • ❌ Legal liability

Conclusion:

Using a diesel pump to transfer gasoline is strictly prohibited.

For gasoline transfer, use only dedicated gasoline pumps or explosion-proof pumps with Viton seals and proper certification.

Почему дизельным насосом нельзя перекачивать бензин: последствия и риски

Перекачка бензина дизельным насосом — распространённая ошибка. Хотя оба вида топлива — углеводороды, они имеют существенные отличия, из-за которых использовать дизельный насос для бензина не только нецелесообразно, но и опасно.

1. Различия в свойствах топлива

  • Вязкость: Дизель гуще, чем бензин. Насосы под дизель не рассчитаны на жидкий бензин.
  • Температура вспышки: У бензина — около -40°C, у дизеля — около +55°C. Бензин в разы опаснее при нагреве и искрах.

2. Опасность возгорания и взрыва

Бензин выделяет больше воспламеняющихся паров. Дизельные насосы обычно не имеют взрывозащиты. Возможные риски:

  • Искра от щеточного мотора
  • Статическое электричество
  • Перегрев компонентов

Итог: пожар или взрыв.

3. Недостаточная смазка

Бензин практически не смазывает детали. Это ведёт к:

  • Износу шестерней и подшипников
  • Разрушению прокладок
  • Выходу из строя механики насоса

4. Химическая несовместимость

Некоторые материалы насоса не устойчивы к бензину — они разрушаются, что приводит к утечкам и поломкам.

5. Прокладки и уплотнения: важность материала

Большинство дизельных насосов оснащены бутилкаучуковыми или NBR-прокладками, которые под воздействием бензина разбухают, теряют эластичность и разрушаются.

Для бензина подходят витоновые (Viton®) прокладки, которые устойчивы к агрессивным веществам и высоким температурам. Если в насосе нет витоновых уплотнений, при контакте с бензином неизбежны:

  • Химическое разрушение уплотнений
  • Протечки и потеря герметичности
  • Повреждение электродвигателя или механики

6. Нарушение техники безопасности

Дизельные насосы не сертифицированы для работы с бензином (отсутствие ATEX, Ex и др.). Это:

  • Прямое нарушение норм
  • Отказ страховой при аварии

Что может случиться:

  • ???? Пожар или взрыв
  • ⚙️ Поломка насоса
  • ???? Финансовые потери
  • ❌ Ответственность перед законом

Вывод:

Использование дизельного насоса для бензина категорически запрещено.

Для перекачки бензина используйте только специальные бензиновые или взрывозащищённые насосы с витоновыми уплотнениями и сертификацией.